2/02/2016

Návšteva knižnice # 6


Po úspešnom zavŕšení zimného semestra som mala dva týždne voľna (teda, ešte stále takmer týždeň mám :D ). Preto som sa hneď prvý deň rozhodla ísť do knižnice a nečítať len tie skriptá, škaredé šalátové vydania... Aj tetušky v knižnici už som dlho nevidela... Už bol ten najvyšší čas. 



Odniesla som si odtiaľ hneď tri krásne kúsky z ktorých mám veľkú radosť. ( túto knihu máme v Panta Rhei vo veľkom výpredaji, keby mal niekto záujem :D )


Čitateľa som už stihla aj prečítať. Bola to taká jednohubka. Celkom som sa na ňu tešila a potom som našla, že ju prirovnávajú k Storočnému starčekovi (recenzia) a z toho som už taká nadšená nebola. Nemám rada keď nejakú knihu prirovnávajú k nejakej úspešnej... za prvé tam vždy hľadáte podobnosť a za druhé to je reklamný ťah! Ale Čitateľ bola krásna kniha a som rada, že som ju nenechala v knižnici a vzala si ju :D Vrelo odporúčam! 


Matkin je známy slovenský autor a ja som od neho ešte nič nečítala. Tak som si povedala, že treba rozširovať obzory. Navyše som konečne poriadne zaostrila na obálku a pochopila čo na nej je :D



Čítali ste niektorú z týchto krások?
PS: ten Čitateľ má takú krásnu farbu obálky a celá obálka je krásna... len na fotke je tá farba taká skreslená...

3 komentáre:

Mony povedal(a)...

Tak z týchto ma zaujal len Čitateľ, o ňom som aj dosť čítala a keď odporúčaš, tak sa ho budem snažiť zohnať čím skôr :D Čo sa týka dvoch ďalších, nie sú mojim žánrom...no o Matkinovi som už počula, ale ešte nič nečítala...tak neviem, ale mohla by som raz od neho niečo skúsiť prečítať, no túto asi nie :D

Cloe povedal(a)...

Áno, áno do Čitateľa rozhodne choď. Teraz som ho nanútila mamke, nech si to prečíta. :D Začiatok bol pre mňa taký dosť zvláštny, ale potom som sa začítala a už to šlo samo :D

Brunetka Hanny povedal(a)...

Ak sa ti Čitateľ tak veľmi páčil, možno si ho nejako zoženiem a prečítam. Ak mám povedať pravdu, obálky ma trochu vydesili :D ale ako s hovorí "nesúď knihu podľa obalu" :D. Som rada, že si si v knižnici našla knihy, ktoré ťa zaujali, a že si s nimi spokojná. Možno si ich aj ja raz prečítam.
(P.S. Čakám, že na ne urobíš recenzie ;))