Risknem to s punkerom - recenzia

Názov knihy: Risknem to s punkerom
Autor: Enja Rúčková
Vydavateľstvo: Motýľ
Počet strán: 272
Rok vydania: 2011

Anotácia: Maturantka Tina má pocit, že jej život uviazol na mŕtvom bode. Pociťuje potrebu zažiť niečo nevšedné, a tak sa ocitne na koncerte punkrockovej kapely. V chalanovi, ktorý sedí za bicími, spozná svojho bývalého suseda. vrátil sa po dvoch rokoch z cudziny, pričom to pred všetkými známymi veľmi úspešne zatajil. K Tine je však od samého začiatku úprimný, neskrýva pred ňou svoje vlastné pocity. Vyvracia jej mienku o sebe aj o tom, v čo doteraz verila. Obracia jej svet hore nohami, otvára jej nový obzor, vťahuje ju do víru punkovej energie a slobody. Prináša so sebou závan čerstvého vzduchu, no na druhej strane aj riziko a nebezpečenstvo. Je teda iba na Tine, či sa rozhodne stiahnuť do kúta alebo sa poddá svojmu srdcu. Bude v jej prípade platiť, že risk je zisk?

Túto knihu som prečítala( na mňa) fakt rýchlo. Netrvalo mi to ani celý týždeň. A to som stíhala popri učení! Vlastne aj teraz by som sa mala učiť. Ale musím napísať túto recenziu, kým mám všetko čo chcem povedať v hlave.

Bola to presne taká kniha, na akú som ju tipovala. Nič viac, nič menej. Aj keď ma zaskočilo, že sa mi tak dobre čítala. Mala som proste radosť, keď som ju čítala. Hmm... aby ste ma rozumeli. Ten príbeh nebol taký extra zaujímavý. Určite tam boli originálne prvky, no nebolo ich tam toľko, aby ma uchvátili. Neviem či ste pochopili, čo chcem povedať, taras ani sama sebe dobre nerozumiem. :D Je to taká dobrá oddychovka.
Tina mi, ale miestami strašne vadila. Až som prevracala očami, ako jej nedochádzali veci, ktoré čitateľ už musí dávno vedieť. A ešte, že zo všadiaľ utekala... musím odísť, hlavne preč od neho... a podobne. Ešte keď sa to stane raz dva krát, tak v pohode, ale na tretí krát už bliká radar, že to už nie. Ale keď sa to stane viac krát...?! To už vadí! A taktiež to meno, že "Džo".... no to už, ale nie je tak dôležité.

Napriek tomu musím knihu zhodnotiť veľmi kladne. Nie je to kniha hodná Nobelovej ceny, ale ani do koša ju hádzať netreba. Ja vlastne neviem, čo sa mi na nej páčilo. Iba som mala dobrý pocit z jej čítania. Aj keď ten koniec som očakávala iný... už keď sa tá myšlienka ťahá okolo celej knihy, tak nech je tam podrobne, no dobre nemusí to byť až TAK podrobne, ale nech to tam proste je!

Túto knihu môžem odporúčať ako totálnu oddychovku. Neohúri, ale poteší!

Menovky: